O nás   |   Napsali o nás

Články a reportáže o Derma Medical Clinic v časopisech, novinách, nebo na internetu

Vitalia.cz - Nová metoda léčby lupénky je hrazena pojišťovnou

Lupénka je nepříjemné kožní onemocnění. Léčí se dlouhodobě a vyžaduje disciplínu pacienta. V ČR nyní otevřelo pracoviště, které jako jediné nabízí novou metodu léčby - excimerový laser.

Blesk.cz: Jana D.: „Dnes už mě ztráta pigmentace netrápí!“

Jaký je život s vitiligem, onemocněním kůže, která se projevuje ztrátou pigmentu? Na to jsme se zeptali sympatické Jany, která jím trpí již 12 let. Onemocnění vitiligem neznamená v dnešní době nutně bezvýchodnou situaci. Jako u dalších dermatologických onemocnění, tak i zde existuje účinná léčba zázračným laserem.

Blesk.cz: Kštice jak zamlada! Nový způsob léčby, který vám navrátí zpět vaši hřívu

Ztráta vlasů trápí až třetinu populace. Není to však pouhá vada na kráse. Mnohdy ji doprovází problémy v osobním životě, které se projevují nízkým sebevědomí nebo dokonce ztrátou partnera. Vypadávání vlasů se může týkat každého z nás. Řešením je revoluční léčba v Derma Medical Clinic.

Blesk.cz: Lucie Ř.: Dcera trpí ztrátou vlasů a je s tím smířena více než já!

Slyšeli jste někdy pojem alopecie? Latinský název označuje ztrátu vlasů. Kdo zažil vypadání vlasů, ví, že se nejedná o nic příjemného. Alopeciekomerč nepředstavuje jen autoimunitní kožní onemocnění, ale také estetický problém, se kterým se pacienti trpící touto nemocí musí vyrovnávat. Jak tomu ale čelit?

Blesk.cz: MUDr. Michal Sičák: „Laser pomůže 9 z 10 pacientů s lupénkou!“

Rozhovoru s panem doktorem Sičákem jsem se lehce obávala. Lékař, vysoce postavený člověk, vede svou vlastní kliniku, člověk na úrovni, to vzbuzuje respekt. Opak byl pravdou. Setkala jsem se s příjemným člověkem. O své pacienty se snaží pečovat ve všech směrech nejen v rámci klinické péče, ale i snahou vyjednat pro ně ty nejlepší podmínky u pojišťoven.

Blesk.cz: Novinky v léčbě lupénky: Tomáš (17) ji vyléčil za tři týdny!

Lupénka představuje nejen závažný a složitý zdravotní problém, ale také společenský. Zánětlivá ostře ohraničená ložiska, typické stříbřitě bělavé odlupující se šupinky, červené zbarvení kůže na loktech, kolenou, v oblasti kříže a kštice zvyšují sociální citlivost nemocného a zároveň touhu kůži jednou pro vždy »svléknout«. Nyní mají nemocní ale nové šance na uzdravení!

Blesk.cz: Vitiligo. Nemoc, kterou trpěl i Michael Jackson, lze léčit!

Až padesát miliónů lidí po celém světě trpí onemocněním vitiligo. Tato nemoc se projevuje ztrátou pigmentu v četných malých oblastech. Do nedávné doby neexistovalo žádné účinné řešení, které by jej vyléčilo. V Derma Medical Clinic však přichází se zcela převratnou a účinnou léčbou, která se nazývá kombinovaná regenerativní medicína.

Blesk.cz: Vypadávání vlasů: Myslíte, že vás se to netýká? Alopecií trpí až polovina české populace!

Alopecie je neinfekční onemocnění, které ničí vlasové cibulky a tím způsobuje vypadávání vlasů a ochlupení. Stravujete se nesprávně, jste často vystresování či někdo ve vaší rodině na toto onemocnění trpěl? Dejte pozor, aby nemoc nezastihla i vás! Postihuje všechny bez rozdílu pohlaví a věku. Ztrátou vlasů v České republice trpí až polovina populace!

FirstStyle magazine - Kerndlová překonala rakovinu a už se zase usmívá

Ladislav Kerndl a jeho manželka Milada Kerndlová dorazili na kliniku v Praze Krči.

Magazín Rodina: Léčba lupénky dostává nový rozměr! Výsledky jsou fascinující!

Lupénka (odborně psoriáza) je jedním z nejčastějších a současně i nejvíce obtěžujících kožních onemocnění. Projevuje se v různé intenzitě, ale problém je vždy stejný. Pokožka zasažená lupénkou vypadá opravdu nehezky a navíc je doprovázena nepříjemným svěděním. Chceme vám pomoci, a proto vám přinášíme zajímavou informaci, která dává velkou naději na vyléčení!

Regionplzen.cz: V Plzni otevírá klinika specializovaná na léčbu lupénky

Derma Medical Clinic v Praze (dříve Klinika Praha Krč) právě otevírá své pobočky v několika dalších městech české republiky: Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové, Brno, Ostrava. Derma Medical Clinic se specializuje především na léčbu lupénky a vitiliga excimerovým laserem XTRAC. Jako jediná v ČR ...

Trápí vás lupénka? S revoluční léčbou si na vás nepřijde!

Lupénka neboli psoriáza je nejčastější kožní onemocnění, které postihuje nejen kůži, ale i klouby a nehty. Onemocnění postihuje 2 % populace, tedy jen v ČR jí trpí na 200 000 lidí a je nejčastějším důvodem návštěvy kožního lékaře. Pacienti postižení lupénkou se nevyrovnávají jen s fyzickou bolestí, psoriáza zasahuje do všech oblastí života.

Webozdravi.cz: Na léčbu lupénky funguje laser

Lupénka patří mezi nepříjemná kožní onemocnění, která přivádějí pravidelně do ordinací dermatologů zhruba čtvrt milionu pacientů. Tato nemoc patří mezi nevyléčitelné, ale lékaři mohou díky moderním metodám hodně zmírnit její projevy. V poslední době se osvědčuje laserové ošetření.