Léčba lupénky

Léčbu hradí zdravotní pojišťovny:
VZP, OZP, VoZP, Škoda, ZPMV
shutterstock_531621058.jpg

Unikátní laserová léčba lupénky

Lupénka (psoriáza) je imunologicky podmíněné chronické onemocnění, které je částečně dědičné. Dochází k odlupování kůže 7-10x rychleji oproti normálnímu stavu. Výsledkem je šupinatění v postižených místech kůže, které způsobuje svědění, bolestivost nebo i krvácení.

Lupénka je sice nevyléčitelné onemocnění, ale dá se s úspěchem léčit tak, aby se zamezilo částečně nebo úplně kožním projevům po různě dlouhou dobu!

Naše pobočky jako jediná centra v ČR poskytují efektivní léčbu unikátním excimerovým laserem XTRAC, kterou hradí vybrané zdravotní pojišťovny.

Rychlá a velmi účinná laserová léčba lupénky

• vynikající výsledky pomocí unikátního excimerového laseru XTRAC 308nm

• laserová léčba zastavuje autoimunitní zánět v místě postižení

• léčba je rychlá, úspěšná a nezatěžuje organizmus

• Svědivých plaků se můžete zbavit již po 6. - 12. ošetření, což potvrzují desítky lékařských studií.

Výhody léčby excimerovým laserem XTRAC:

• laserový paprsek zasáhne jenom postiženou kůži, zdravá okolní tkáň se tak zbytečně nezatěžuje laserovým zářením

• nezatěžuje organizmus vedlejšími účinky (jako krémy s kortikoidy, apod.)

• nemusíte si denně natírat postižená místa krémy a jinými lokálními přípravky

• ošetření je extrémně rychlé - 20% povrchu těla můžeme ošetřit během 5 minut

• lze ošetřit místa, která jsou pro běžnou léčbu těžce přístupná (vlasatá část hlavy, dlaně, chodidla, lokty)

Časté otázky a odpovědi:

Jak ošetření probíhá?

Ošetření je rychlé a komfortní. Lékař nebo specializovaná sestra přiloží laserový aplikátor na psoriatický plak a aplikuje laserový paprsek. Poté posune aplikátor a proces opakuje. Doba ošetření závisí na velikosti plaku. Většina pacientů je ošetřena během několika minut.

Ošetření se opakuje 1 - 2x  týdně.

Je ošetření bolestivé?

Ošetření není bolestivé. Většina klientů cítí jenom mírné pálení, asi jako po opálení sluncem.

Kolik ošetření je potřeba pro vyčištění plaků?

U většiny klientů stačí 10 - 20 ošetření pro optimální výsledek.

Jak dlouho vydrží výsledek léčby?

Lupénka zůstává v remisi minimálně 6 měsíců. U některých klientů se doba prodlužuje. Dle některých lékařských studií může výsledek vydržet až 2 roky.

Názory odborníků:

Co řekli o excimerovém laseru světové kapacity v dermatologii?

„S excimerovým laserem XTRAC pracujeme na naší klinice již druhý rok. Je to vyspělá technologie, která výrazně posouvá hranice fototerapie lupénky. Zaznamenáváme výborné výsledky. Již po druhém ošetření lze často pozorovat zmenšení psoriatických ložisek. Naši pacienti jsou spokojeni s rychlostí ošetření i s výsledky léčby."

Prof. MUDr. Petr Arenberger, DRSC, MBA, přednosta Dermatovenerologické kliniky Fakultní nemocnice Královské Vinohrady

„XTRAC 308 nm excimerový laser je rozhodně efektivní a bezpečnou formou aplikace UVB fototerapie. Tato léčba bude stále více využívána u dermatóz, které reagují na fototerapii a fotochemoterapii."

Prof. Klaus Fritz, MD, Landau, Germany, president ESLD (European  society of laser dermatology), Secretary General of  German Dermatologists Association

„Nová a fascinující laserová technologie 308 nm! Její využití bude v denní dermatologické praxi narůstat, neboť roste počet dermatóz, které jsou senzitivní vůči UVB záření. Excimerovým laserem mohou být úspěšně a bezpečně léčeny."

Maurizio Bellini, MD, Studio Dermatologico Agape, Florence, Italy