Jizvičky po akné, jizvy a strie

shutterstock_1378254479_edited.jpg
Nevzhledné jizvičky po akné, jizvy nebo strie lze efektivně vyhladit pomocí moderního mikrojehličkovacího přístroje DermaPen.

Efekt lze podpořit pomocí excimerového laseru, který potlačuje zánět a podporuje hojení.

Ošetření, které je rychlé a minimálně bolestivé, využívá vlastní fyziologické schopnosti regenerace kůže.
Ošetření Dermapen

Při zákroku vytvoříme pomocí automatického jehličkovacího pera do kůže tisíce vpichů do hloubky 3 mm. V kůži vzniknou mikrotraumata – kanálky, které zde po sobě zanechají vpichy jehličkami.

Díky regenerační schopnosti kůže se začíná tvořit pevnější kolagen a nové kožní buňky, které vyplňují vzniklé kanálky.

Jizvy a strie se díky tomu postupně vyhlazují a splývají s okolní tkání. Jsou méně viditelné.

Výhody

• vertikální vpichy nepoškozují epidermis jako jiné jehličkové metody, kůže se hojí rychleji, trauma je minimální

• rychlé vpichy minimalizují bolest, samozřejmostí je použití anestetického krému

• díky nastavitelné hloubce až do 3 mm vpichu lze Dermapenem ošetřit celou plochu obličeje, ale i tělo (jizvy, strie na těle)

• Dermapen lze díky jeho unikátním vlastnostem použít i na delikátní plochy jako je okolí očí, rty, nos

• ošetření je rychlé

• jednorázové jehlové nástavce zabraňují přenosu infekce

Ošetření pomocí Dermapenu provádíme na všech našich pobočkách v České Republice.